Ben je op zoek naar een betrouwbare partner die je op inkoopgebied structureel onder- steunt, maar nooit langer dan noodzakelijk? Die alle aspecten van modern en professioneel inkopen beheerst? We zijn er voor je.
Veel organisaties kopen regelmatig diensten of producten in, maar komen daarvoor (nog) inkoopcapaciteit en/of de benodigde kennis en ervaring te kort. Dan is het prettig een partij aan je zijde te hebben die jouw organisatie, ambities en werkwijzen goed kent. Die je niet steeds hoeft uit te leggen hoe het ‘hier’ werkt. En die ook nog eens flexibel is en groot genoeg om snel in te springen als dat nodig is.
Bij Significant Synergy werken we voor iedere opdrachtgever met een vast kernteam dat precies weet hoe jouw organisatie werkt. Een kernteam dat als het nodig is wordt uitgebreid met specialisten, zodat we altijd dienstverlening op maat kunnen leveren.
We stemmen onze werkzaamheden natuurlijk af op de behoeften van jouw organisatie. Benieuwd wat we allemaal doen? We geven je een aantal voorbeelden van onze activiteiten:
- inkoopbeleid formuleren en beheren
- periodiek verstrekken van managementinformatie op inkoopgebied (inclusief het uitvoeren van spendanalyses);
- contractbeheer voeren
- inkoop/aanbestedingskalender opstellen en onderhouden
- inkooptrajecten uitvoeren van a tot z of daartussen
- contract- en leveranciersmanagement uitvoeren
- ondersteunende trainingen verzorgen over inkoop
- inkooptools en -templates ontwikkelen en implementeren
We doen ons werk altijd samen met de medewerkers van jouw organisatie. Zo ben je altijd goed op de hoogte en nauw betrokken bij wat we doen. Hoe intensief onze samenwerking eruit ziet hangt af van jouw ambities en wensen.